28. post

Pocetak.
Nek je sa srecom.
Kisa ti pada danas.
A kisa je napravljena od vode.
A voda je izvor zivota,i veliki dar.
Simbolicno je,zar ne?
Sretno!!!

                               …………………………….

Jooooo koja kisa pade….Al ona sto pada ujednaceno,tiha simfonija za prozore,ona sto nekoga baca u depresiju a nekome napuni baterije,i vrati ga u element.Ona sto protopi svaku cizmu,cipelu,gojzericu bez obzira cime je namazao.Ona sto od dana napravi dugu,sjetnu noc.Ona sto je ja volim.Dobra je ova kisa,al skroz,ova nosi snijeg sa sobom.A vala je red i da padne vise,dopizdi mi ovo iscekivanje.

                                   …………………………….

Ubijo sam se u zeljezari jutros,i mogu vam reci da sam jako zadovoljan,da chuknem vo drvo,postignutim!Dzankee je sad tamo gdje je bio nekad,kad je bio malo mladji i jaci!Dzankee radi,i rad ce se isplatiti ako Bog da!
Ja sretan!

9 komentara

  1. @My Fair Lady:a sad,evo i snijega,a ja jos zadovoljniji!
    @Snowlovincriminal:ja evo sad jeo,i ne bojim se gladi,barem ne jos 3 sata!
    @Sassy:ma daj,kako mozes biti ne-sretna pored ovakve bjeline,polozices ti to!virujem u te!
    @Sweetiethegreatest:drago nam je kolektivno onda!
    @cuko:cuko ti si prvi koji je to primjetio!
    @Modesty Blaze:zar sumnjas?!a snijeg pade….jah……

Komentariši