19. post

Vrijeme ide,zivot je kratak,guska se pece,meni ce batak…..Kaze Rambo Amadeus,neprikosnoveni svjecki mega car!
Jebo Ramba,dobar je,al jebo njega,previse se zajebava!Sta htjedoh napisat…..jah,i danas bi dobar dan!Dobro poceo,sa 1000. posjetom,jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!Sad sam sretan,miljkaca…ko bi reko…kako vrijeme brzo prodje…a sjecam se onog bloggica…kad je volki bio……rastu ko iz vode…..masallah!Hvala vam dobri zitelji interneta sto me posjetiste u ovako okruglom broju!Veceras cu piti u vase ime!
Izadjem vani,Sunce pici ko da je najljepsi majski dan,a ja naspavan,najeden,i spreman za akciju!Dodjem u teretanu-prazna!Idealno,divno,fenomentasticno!Odradim trening prelijep! nazovem prijatelja,koji inace knjava po cijeli dan,na kafu a on-budan!Odemo do bastice,a tamo najbolji sto prazan!Kafa,poslovicno odvratna,ko da je sa trga Sv. Marka(najbolja popijena ikad kafa u zivotu momu)!Sta se desava?!Ucinilo mi se da cujem temu iz Twilight Zone,strah me,ne sjecam se kad je sve islo ovako dobro!Ali to nije sve,ako nazovete odmah dobicete i….Kad dodje covjek sa kojim ne pricam vec 3-4 godine,kontam evo ga,kraj idile…Pozdravi se,pita ima li bujruma-vazda kume,moj ti je sto sirom otvoren!Poce neka prica,sta ima,kako je,drz ne daj,ovo-ono,trte-mrte,ode onaj sto spava puno(MASSIVE SELLAM to my booraz),ostasmo Ljuti i ja sami….E kako mrzim one usrane situacije,kad pricas o nekim glupostima onako kurtoazno….Te sta ima kod tebe,te kod mene,jel kakio,jel piskio,sta je,kako je……Meni vec pocelo da smeta,te mu ja rekoh:"Ljuti,sjecas se ti sto se mi raspisasmo?"Kaze Ljuti:"Sjecam!".I tako mi na opste zadovoljstvo obiju stranaka dodjosmo do zakljucka da je situacija bila bezze,da smo bili mladi i glupi….i slicna klise sranja,i da se on ne ljuti na me vec duzi period,na sta ja njemu uzvratih slicnom konstatacijom,i eto!
Dodjem kuci,Nankec ispekla kvochku,sjedam za sto i kontam:"vrijeme tece,zivot je kratak…….."pogledah u tanjir a tamo batak!Jebote!

10 komentara

  1. @Haani:da nisi ne daj Boze jedna od onih sto ne jedu meso!!??
    @Lunjo:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,taman tako!
    @Snowwhite:Hvala dragom Bogu,al vidim da dobrila lagano jenjava….
    @Sassy:micamaco…polako…Zima je takva…i ne znas,a vec je volis…
    @Sanchudin Veliki:ma nije to nista…..HVAL,HVALA…..

Komentariši