18. post

Bolje vrabac u ruci nego golub na grani!
Pa sad….Ne znam….Jebem li ga,nije bas aplikativno na ovu situaciju…..
Jebo lud zbunjenog!
Ova otprilike opisuje trenutnu konfuziju u glavi mi u mene,s tim da je gore spomenuta fizicka aktivnost izostala!
Ko drugome jamu kopa,sam u nju upada!
Jebote,neki oko mene toliko kopaju da su poprimili neke psihofizicke odlike rovokopaca,a nikako da upadnu u te rupe koje kopaju za druge(mene),vjerovatno zato sto znaju tacan raspored istih?!O narodna umotvorino,jebo te ko te smislio!
Bolje se s junakom biti,nego s hrdjom ljubiti!
Ova dobra!
Zlato je cisto,i u prljavoj kesi!
Mamicu ti…..A sta ako je to zlato(il dijamante….NEBITNO!!!) vadila mala,djecija rucica,njezna,ciji je vlasnik malo dijete!Jel onda cisto?!
Ucenje je svjetlost!
Mora da je super jaka svjetlost jer mene oci ne da peku,i bole poslije ucenje,nego ludilo….
Strpljenja!Vremenom od trave postaje mlijeko!
Pa mislim stvarno,dokle granice ljudske perverzije idu….Fuj!
Po jutru se dan poznaje!
Laz!Cista laz,koliko puta sam se zajebo zbog jutra,smrzo,skuho,nanerviri,sve zbog ove gluposti koju je neki levat smislio…..Kakav levat!
Na mladima Svijet ostaje!
Najebali smo….
Dje je sreca,tu je i nesreca.
I jeste,svaki put kad sam bio turbo sretan dok sam bio sa nekim,uzivao u necemu,dobio nesto…..Svaki put bi me ta sreca tako poklopila na najneocekivaniji nacin…..Sto ti je sudbina.
Cutanje zlata vrijedi!

                                        ……………………………….

5 komentara

Komentariši